dimecres, 24 d’octubre del 2012

FUNCIONS A REALITZAR EN EL CENTRE

Les funcions acordades i que podré portar a terme en el Centre seran de caire formatiu i pràctic.

A continuació, exposo una taula comparativa de les funcions que podré realitzar en el Centre en relació a les funcions de suport i assessorament que pot desenvolupar el psicopedagog/a en l’àmbit de l’educació no formal.

FUNCIONS A REALITZAR EN EL CENTRE
FUNCIONS DE SUPORT I ASSESSORAMENT DEL PSICOPEDAGOG EN L’EDUCACIÓ NO FORMAL
·   Conèixer el protocol del Centre des de l’ inici del procés
·        Tasques vinculades directament amb l’atenció a l’alumnat. En particular, en el camp de l’orientació personal, davant els problemes més freqüents de la infància i l’adolescència.
·       Tasques de suport al professorat, informant-lo i orientant-lo en relació amb els aspectes que incideixen en el desenvolupament de l’alumne i, en particular, amb les estratègies que millor puguin promoure el seu progrés.
· Tasques vinculades amb el suport i col·laboració amb les famílies. En particular, l’orientació sobre l’educació dels fills i la promoció de la col·laboració pares-centre.

· Observar i col·laborar en l’avaluació i diagnòstic dels infants i joves i en la posterior Intervenció Psicopedagògica.
·  Participar  en el Projecte de creació dels grups  d’habilitats socioemcionals.

·     Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials i orientació al professorat en relació amb aquests temes.

·  Ajudar  en la preparació del programa i l’elaboració de materials per a la  posterior Intervenció Psicopedagògica en els grups.

· Disseny i desenvolupament de programes d’atenció educativa.
·  Anàlisi, valoració i adaptació de programes dirigits a entorns socials desfavorits.
·   Elaboració de recursos per a la intervenció psicopedagògica



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada