FASE 3 : Determinar
l’organització general del programa i la temporització.
|
||||||
Temporalització i dedicació presencial
|
||||||
Objectius:
·
Concretar
les finalitats del programa
·
Estudiar
i formar els grups que participaran en el programa
|
||||||
Destinataris/àries:
·
Equip
de professionals del Centre extern
·
Equip
de treball Pràcticum II (tutora UOC, alumna i companys d’aula)
|
||||||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
·
Sessió 6. Redacció de les finalitats del
programa. Implicació dels infants, de les famílies i dels centres docents que
col·laboren
·
Sessió 7. Anàlisis dels casos i
agrupació dels alumnes segons l’edat i
el perfil socioafectiu.
|
||||||
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
·
Recerca
d’informació i bibliografia sobre els programes d’habilitats socioemocionals
·
Fitxes
d’informació bàsica dels alumnes que són susceptibles al programa
·
Reunions
de coordinació: contrast i revisió dels apartats fets.
|
||||||
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·
Incorporació
dels diferents elements consensuats al projecte.
·
Realització
de l’esquema de treball previst per aquesta fase.
·
Revisió
i valoració dels objectius proposats
·
Reunió
amb l’equip del centre: Coherència del programa (teoria i pràctica)
|
dilluns, 15 d’abril del 2013
Etiquetes de comentaris:
FASE 3 ORGANITZACIÓ I TEMPORITZACIÓ DEL PROGRAMA
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada