FASE 4
: Dissenyar les activitats i els
recursos. Definir com es valorarà i com s’avaluarà el programa.
|
||||||||||||
Temporalització i dedicació presencial
|
||||||||||||
Objectius:
·
Seleccionar
i crear la proposta d’activitats del programa
·
Decidir
el tipus d’activitats
·
Especificar
els recursos adequats a cada activitat
·
Establir
les pautes de valoració, l’autoavalució i les propostes de millora
|
||||||||||||
Destinataris/àries:
·
Equip
de professionals del Centre extern
·
Equip
de treball Pràcticum II (tutora UOC, alumna i companys d’aula)
|
||||||||||||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
·
Sessions de la 8 a la 13
o Confecció de les activitats
,sessions i recursos del programa pels
infants
·
Sessió 14
o Confecció de les activitats, sessions i recursos del
programa per a les famílies
|
||||||||||||
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
·
Recerca
d’informació i bibliografia sobre els programes d’habilitats socioemocionals
·
Reunions
de coordinació: contrast i revisió dels apartats fets
·
Plantilles
de les fitxes de les activitats
·
Disseny
de la graella d’observació de les activitats realitzades
|
||||||||||||
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·
Incorporació
dels diferents elements consensuats al projecte.
·
Realització
de l’esquema de treball previst per aquesta fase.
·
Revisió
i valoració dels objectius proposats.
|
divendres, 19 d’abril del 2013
QUARTA FASE
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada