dilluns, 1 d’abril del 2013

PRIMERA FASE

FASE 1 :  Planificar un programa d’ajuda que pugui contribuir a la millora dels processos d’aprenentatge i desenvolupament.

Temporalització i dedicació presencial
FEBRER 2013
MARÇ 2013
Divendres
Dissabte
Divendres

9                      Sessió inicial (2h)
1                        Sessió 2  FASE 1 (10 h)

17       Sessió Organitzativa (4h)

22    Sessió1 Planificació  (7 h)


Objectius:
·         Assistir a la reunió inicial i establir el calendari de presencialitat
·         Conèixer i documentar-me sobre  el programa a desenvolupar
·         Planificar i determinar l’organització general del programa i la temporització
·         Decidir els blocs temàtics en funció de les necessitats del grup
Destinataris/àries:
·         Equip de professionals del Centre extern
·         Equip de treball Pràcticum II (tutora UOC, alumna i companys d’aula)
ACTIVITATS I CONTINGUTS
·         Sessió inicial. Pressa de contacte, tràmits i assignació d’espais i horaris.
·         Sessió organitzativa. Elaboració del calendari i distribució de sessions del programa.
·         Sessió 1 . Planificació del programa. Introducció. Blocs temàtics.
·         Sessió 2 . Classificació del programa en els apartats : Autocontrol i Habilitats socioemocionals.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
·         Entrevista amb la tutora externa i reunions de coordinació
·         Anàlisi documental sobre dissenys de programes psicoeducatius i bibliografia relacionada amb el programa
·         Recerca d’informació bibliogràfica sobre les habilitats socioemocionals
·         Elaboració del disseny del programa
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·         Enregistrar  l’entrevista: els aspectes a tenir en compte i els acords pressos
·         Fer el calendari de sessions al centre
·         Reunió: comunicació i revisió del preprojecte amb l’equip del centre de pràctiques
·         Revisió del disseny del programa amb l’equip del centre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada