FASE 1 : Planificar un
programa d’ajuda que pugui contribuir a la millora dels processos
d’aprenentatge i desenvolupament.
|
|||||||||||||||
Temporalització i dedicació presencial
|
|||||||||||||||
Objectius:
·
Assistir
a la reunió inicial i establir el calendari de presencialitat
·
Conèixer
i documentar-me sobre el programa a
desenvolupar
·
Planificar
i determinar l’organització general del programa i la temporització
·
Decidir
els blocs temàtics en funció de les necessitats del grup
|
|||||||||||||||
Destinataris/àries:
·
Equip
de professionals del Centre extern
·
Equip
de treball Pràcticum II (tutora UOC, alumna i companys d’aula)
|
|||||||||||||||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
·
Sessió inicial. Pressa de contacte, tràmits i
assignació d’espais i horaris.
·
Sessió organitzativa. Elaboració del calendari i distribució
de sessions del programa.
·
Sessió 1 . Planificació del programa.
Introducció. Blocs temàtics.
·
Sessió 2 . Classificació del programa en els
apartats : Autocontrol i Habilitats socioemocionals.
|
|||||||||||||||
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
·
Entrevista
amb la tutora externa i reunions de coordinació
·
Anàlisi
documental sobre dissenys de programes psicoeducatius i bibliografia
relacionada amb el programa
·
Recerca
d’informació bibliogràfica sobre les habilitats socioemocionals
·
Elaboració
del disseny del programa
|
|||||||||||||||
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·
Enregistrar
l’entrevista: els aspectes a tenir en
compte i els acords pressos
·
Fer
el calendari de sessions al centre
·
Reunió:
comunicació i revisió del preprojecte amb l’equip del centre de pràctiques
·
Revisió
del disseny del programa amb l’equip del centre
|
dilluns, 1 d’abril del 2013
PRIMERA FASE
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada